"נקודת האפס"

יום שבת 18.07.2015, ראש חודש אב, שבת שלום, ברוכים הבאים לעמק השני שבו נא. שבת מיוחדת היא היום. עשינו מעבר לחודש הקיץ הוא חודש אב, וככול שחולפים הימים כך אנו יותר ויותר מתקרבים והולכים ל"נקודת האפס".
 

מה היא נקודת האפס?  האם שאלתם עצמכם?

 

הרי קיימת מטרה מסוימת להתכוונות, לעבודה ולהתפתחות אשר עוברת עלינו.  ומן הסתם "נקודת האפס" הנה אותה נקודה בה כל ההשתדלות, כל הכוונות, כל המאמצים מתנקזים ומהווים גרעין אחד – יחידת כוח אחת מתוגברת.

 

בד בבד עם התכוונות זו לנקודת האפס אשר הנה הכלה מקסימאלית, קיים במקביל צמצום רב מאד בהתנהלות של "העמק הראשון", (מלכות).  צמצום אשר נובע מקושי הולך וגובר.  זאת אומרת שקיים ווקטור אשר מושך לשני כיוונים מנוגדים.

 

מצד אחד נקודה של כוח ועוצמה, ומצד שני נקודה של קושי, אובדן אמון, אובדן ערכים.  ואתם ילדים יקרים נמצאים בתווך בין שני העולמות האלה.  וזאת למרות שהמאמצים שלכם הם אלה אשר יצרו את נקודת החזקה.

 

אך ככול שיצרתם את נקודת החזקה במסלול בו הלכתם, אינכם בהכרח מכילים אותה.  זאת אומרת שביצעתם את המוטל עליכם את עבודתכם באופן טוב, מושלם ומשביע רצון, אך בלהט העניינים שכחתם להביא גם את עצמכם לאותו מקום.

 

וכעת הנכם משופעים בכלים אשר אמורים ויכולים להוציא אתכם מחוץ לסיפור הפרטי, אך יחד עם זאת אין ערבות לכך כי תשתמשו באותם כלים.  וכל אחד וסיבותיו עמו, והסיבות לכך לא בהכרח תחת שליטה.

 

ומכאן ילדים יקרים "ייקוב הדין את ההר".  מחד, הזכות שמורה לכם להכיל את כל היגיעה שלכם אשר עומדת לרשותכם כחומר שלכם, כמאמץ.  ומאידך, לתת לכוח הכבידה לסחוב אתכם מטה מטה.

 

אין ספק כי רגע של בלבול גדול הוא זה.  כמו מבוכה הדומה להימצא בצומת גדולה כאשר התחלף בה הרמזור מירוק לאדום, ועליכם להחליט האם ממשיכים באדום או עוצרים באמצע הצומת.

 

כידוע לכם אין אנו מתערבים כלל וכלל במהלך התפתחות אישי.  אנו כאן נמצאים על מנת שתתחברו אלינו ותבחרו לקבל כל אשר תחפצו.  לכן גם כאן ועתה תוכלו לבחון את היריעה אשר פתחנו בפניכם בכל הרמות ולהחליט באופן ממוקד וברור עבורכם באשר תבחרו, (לאן פניכם מועדות).

 

יריעה זו ככול שתהיה רחבה תהיה מבלבלת יותר, אך יחד עם זאת מסומנת היטב, כאשר השלבים בה ברורים וכל שלב מהווה שלב בסולם.  וכל ההחלטה שלכם הנה באם הנכם עולים בסולם ברמות התפתחות נוספות או מתקבעים במקומכם ומצפים באופן בלתי מכוון ובלתי ממוקד לבאות.

 

רק דעו לכם כי אם החלטתם על דרך ההקדמות, העשייה, ההשתדלות, השינוי והטרחה, תקבלו מאתנו את מלא תשומת הלב ומלא העזרה הנדרשת.  דעו לכם כי עליכם לשים לב לכל פרט ופרט במהלך האירועים אשר עוברים עליכם.

 

כבר אמרנו זאת בעבר ונאמר זאת שוב עתה, ההחלטה היא שלכם, ההסתכלות היא שלכם, הבחירה היא שלכם והרצון לשינוי הוא שלכם.

 

נחזור שוב לתחילת שיחתנו ונדבר לרגע שוב על הנקודה הקריטית "נקודת האפס" של קיץ זה, ורק אומר כי כל האדמה רוחשת. 

 

הכול בה מבעבע, האנרגיה זורמת באופן ישיר וגם באופן מנוגד, דבר אשר יוצר אנדרלמוסיה, כאוס, והפתעות אשר יכולות לעבור לידכם כאין וכאפס מבלי להשפיע, ולחלופין הן אכן תשפענה עליכם באם כל עבודתכם וטרחתכם במהלך כל הזמן האחרון אינו מהווה חלק מכם כתיקון.

 

כאשר אני מדבר על תיקון אני מתכוון לתיקון של הלב.  אני מדבר על תיקון בהרגשה, ביכולת הקבלה ובהכלה.  כאן במקום הזה אנו מנועים מלהתערב כי כל הכוח בידכם ועליכם להנחות את הבריאה לגביכם בבחירתכם על ידי כך שתראו לבריאה מה בחרתם, איפה אתם מבקשים עזרה, מה עוד לתקן ועל מה לעבוד.

 

הימים מכאן וקדימה לא יהיו פשוטים, אבל עבורכם הנם יכולים להיות פשוטים בתכלית הפשטות.  הנכם מקבלים הרבה מאד סיוע בכל מגוון הכלים אשר העמדנו לרשותכם.  ואין ספק, ואני חוזר לתחילת דברי, שהנכם משקיעים ועושים וטורחים ומשתדלים למצות כלים אלה כל אחד לפי יכולתו.

 

אך שימו לב שהכלים הנם חיצונים לכם, ועליכם להיהפך להיות הדבר עצמו על מנת להכיל את כל ההתקדמות הפוטנציאלית לה זכיתם, ובכך להפסיק להיות חיצוניים לשינוי אלא להיות השינוי עצמו.  וכל זאת אומר לכם עתה בעמק השני כאשר הווקטור מונח בפניכם וכל שעליכם לעשות הנו לבחור באחד בקצותיו, ואז יעלם הקצה השני.

 

כיצד נעשה זאת ילדים יקרים? 

אמון והתמסרות זה בהחלט פיתרון.  גם להחליט שההצלחה קיימת זהו פיתרון, בתנאי שכל אותם נושאים אשר מפריעים ומושכים לצד השני – כוח הכבידה, יטשטשו וילכו.  זאת אומרת, קבלה מושלמת של הצד האלוהי שבכם.

 

עליכם לעבד את "הצורה" הקיימת ולהפכה מחומר דחוס לחומר מרווח.  (הצורה הפיזית והרעיונית).  יש לרווח את הדברים בעזרת בקשה ופתיחות של הלב.  וכאן מלחמת החורמה שיש לנהל ולקיים.

 

כאשר נאמר לפתוח את הלב אין זה מעשה טכני.  זוהי כוונה אמיתית, השתוקקות לפתוח את הלב ולהחדיר בו חומר "היולי" שהוא חומר אוורירי, פתוח, זורם, אלוהי, משתנה, נעים.