"באי העמק השני"

יום שישי 8.05.2015, חצות, שבת שלום ברוכים הבאים לעמק השני שבו נא. הנכם נמצאים על קו התפר של תקופה משתנה, תקופה אשר בה תחוו שינויים מרחיקי לכת בכל הרמות. וכשאני אומר בכל הרמות אני מתכוון ברמה האישית, ברמת הלב וברמת המוח.

 

שינויים אלה הנם תוצאה של אבולוציה כללית אשר יורדת על כלל כדור הארץ.  ואנרגיה זו שונה במהותה מהתדרים אשר ירדו כאן קודם לכן.  בעיקר שונה היא מבחינת אובדן הערכים ובשינוי סדר העדיפויות, עד כי כל אשר היה חשוב אתמול אינו חשוב היום כלל.

 

זה מכריח ויכריח אתכם ילדים יקרים "להתעדכן" כל יום מחדש.  להתעדכן על הכלים שלכם, על צורת החיבור שלכם, על דברים ומקומות בהם עליכם להתפתח.  הכוונה היא להתחבר כל יום לתודעת העמק השני לכמה דקות ולראות מה התחדש.

 

ככל שזה נראה כאילו בחירה שלכם, אין זו בחירתכם כלל וכלל.  זוהי התפתחות אשר חלה על היקום הפיזי, והיות והנכם מעורים אחד לאחד בהתפתחות זו, אין היא קוראת באופן מודע אלא באופן בלתי מודע.  ובדיעבד תבינו כי עברתם שנים רבות ביום אחד, הבשלתם והשתנתם.

 

ילדים יקרים בידכם הזדמנות יקרה מפז לקבל אל תוך ליבכם תקופה זו ולהתמירה.  אנו מדברים אתכם היום בכדי שתכינו את "הכלים שלכם" להרחבת תודעה משמעותית ורחבה, אשר תשאיר אתכם ברובד גבוה מעל מאורעות היקום הפיזי ותיתן בידכם כלים לבצע שינויים טכנולוגים מתקדמים.

 

כלים אלה אינם כלים טכנולוגים מתקדמים אלא רק נתפסים בעיניכם ככאלה.  ואותם כלים הנם אלה אשר בהם תעזרו לצורך פיתרון נקודות התורפה בחייכם היומיומיים.

 

זהו תיקשור היום אשר מיועד אליכם באופן אישי בכדי לעזור לכם לקלוט ולהכיל את התדרים האנרגטיים אשר יורדים.  בהזדמנות זו ברצוני להעיר את תשומת לבכם ואם נשתמש באנלוגיה של "חניית רכב כראוי", הייתי אומר כי החנתם את רכבכם בצורה בלתי מסודרת ובלתי הולמת, רחוק מהמדרכה מתוך חוסר תשומת לב ואפילו אומר בחוסר התייחסות.

 

ובאנו היום לעורר תשומת לבכם לנושא זה ולבקש אתכם "להחנות את רכבכם כראוי", בהתאם למה שנדרש בצורה הרמונית ומסודרת.

 

בתור "באי העמק השני" ברצוני לעורר את תשומת לבכם והתייחסותכם למקום בו הנכם נמצאים ומבלים.  מקום זה אכן מחייב תשומת לב, התייחסות, ובא אני לבקש מכם כי מרגע זה והילך תזכרו כי זה ביתכם וזה מקומכם.  וממקום זה עליכם לבצע שמירה, התכוונות, פריצת דרך בכל מה שקשור לעבודתכם ב"מלכות" ולניסיונות ההתפתחות שלכם.

 

בואו ונאמר כי התפקיד מחייב את הקשבתכם בדיוק רב למילוי הוראות, בהתכוונות מלאה כאשר בד בבד הנכם עובדים על שני תכנים שונים במהותם אחד מהשני ונוגדים אחד את השני, ובכל זאת, זאת עליכם לעשות.

 

הראשון, עליכם לפתוח את ליבכם כלפי כל דבר ועניין.  וההיבט השני הנו ביצוע התמרה על כל מחשבה אשר עולה בליבכם ואשר אינה תואמת את דרכינו כאן.  יש זהות מוחלטת למרות הניגודיות כביכול של "לב ורוח", מול "רגש וחשיבה".  הזהות היא מוחלטת כי בד בבד עם התמרת המחשבה יפתח הלב.

 

עכשיו נאמר כי הדברים מיועדים אליכם היות ומצב היחסים ביניכם נוגע לא נוגע ברוח ובחומר.  מצב היחסים ביניכם הנו תיקון היחסים ל"שלם".  מצב היחסים ביניכם הנו אות וסימן.  זו דרך יקומית חדשה היות והניגודיות ביניכם הנה דוגמה לניגודיות הקיימת מחוץ לעמק השני בעמק הראשון.

 

ככול שתצליחו להכיל אחד את השני בתדרי העמק השני והעמק הראשון, תהיו במושלמות של העמק השלישי, וכלפי חוץ יקרה זירוז של אלפי ומאות מערכות אנרגטיות אשר יוכלו ליצור איחוד והשלמה ביניהם.

 

זוהי תקופה מבולבלת במושגים הארציים שלכם, ולכן תפקידכם לראות בבירור, היות והראייה הברורה שלכם תפתח נתיבים ברורים להלך בהם.  וככול שהביטחון שלכם יגבר כך השינוי יארע מוקדם יותר.

 

אורו של בורא עולם הנו אהבה ומתיקות.  ברצוני להזכיר לכם כי "בנפשכם" הדבר.  ושימו לב, הדגש על "בנפשכם" והקליטה "שלו" ביניכם, היות והיכולת שלכם לקלוט את הטוב, האהבה, המתיקות ועונג הבריאה, הנה ביכולת ההכלה של כל אשר קיים בשוויון נפש.

 

אם העולמות שלכם מתנגשים אין זה אלא בגלל שגרעין ההוויה של כל אחד מכם דוחה את השני.  והנכם אלא נציגי הציבור והכלל.  וככול שנקודה זו תעודן בתוככם, תצליחו להתגבר על "המניעוּת" של הרמוניה וזרימה במערכת סבוכה זו אשר מדגמת את כל היבטי היקום.  מצב זה של תיקון יהיה תיקונו של כלל היקום ולא התיקון הפרטי שלכם.

 

חג השבועות הנו חג של חיבור בין "מלכות לבינה", ובחיבור ביניהם עולים ל"כתר".  והכתר מאציל אל מלכות אור ישיר אשר מדלג על עשר הספירות.  ולזאת עליכם להתכוון וזו הדבקות וההתכוונות והבקשות שלכם לקראת חג השבועות.