"ערב ראש השנה תשע''ה

יום רביעי 24.09.2014, א' תשרי תשע''ה, ערב ראש השנה. חג שמח ברוך בואכם לעמק השני שבו נא אתנו וקלטו את התדרים של החג. שנים רבות ציפינו ליום הזה שהנו עכשיו.
 

ככול שהשינוי התרחב ונגע ביותר ויותר ישויות, ככול שהעימות הפנימי גבר, ככול שהקושי החיצוני הגביר את לחציו, כך התרחש לו שינוי.  אט אט הזדחל לו ויצר אתכם שונים, ודרככם את כל היקום מסביב.

 

שלא תבינו אותי לא נכון, לא אמרתי ולא אומר שהשינוי הנו בתפיסתכם לטובה או לרעה.  רק אומר כי כל אחד במקומו הוא חווה את השינוי דרך הפרספקטיבה שלו, וחוויה זו לא יצרה שינוי קולקטיבי אלא שינוי פרטני אישי.

 

אין התוצאה זהה מאחד לאחד אלא הובילה כל אחד למקום המיועד לו בנתיב שלו.  רק כאשר יינתן האות יחול שינוי מגמה ביקום הפיזי, ועם שינוי המגמה יגבר הכאוס, תגבר המבוכה ורק לאחר מכן תבוא הרווחה.

 

עכשיו הבינו את אשר אומר לכם:  אף אחד מכם אינו אותו אדם אשר היה אי פעם.  גם אם אינכם מודעים לשינוי – הנכם שונים.  ברצף התודעתי שלכם הנכם אותו אדם עם אותן החוויות ועם אותן הידיעות, אך מבלי משים לא כך הוא הדבר.

 

עברתם תהליך של שינוי ואינכם מודעים לו כלל וכלל.  לפחות לא בעוצמות שלו, כי בתפיסתכם הסובייקטיבית אינכם רואים הכול.

 

ושוב ילדים יקרים, לא אמרתי טוב יותר ולא אומר רע יותר.  בתפיסתכם הסובייקטיבית ההשתקפות סביבכם גם אם השתנתה לטובה עדיין אין היא השתנתה לטובה, היות והכלים שלכם למדוד זאת הנם כלים של טוב ורע.

 

מבחינתכם גל צונמי אשר הורס ומחריב זוהי תופעת טבע פוגעת והורסנית.  אלא שאינכם יודעים ומבינים את אשר מסתתר מאחורי זה, וכל עוד לא תבינו זאת בחושים שלכם, תמשיכו להתהלך ביקום הפיזי ברמה של אדם חסר ולא אדם עליון.

 

היום הכינוס בעמק השני הנו רב משמעות ודווקא בגלל היותו רב משמעות לא תחושו בו רב מידי.  הנכם מחפשים תמיכתם של החושים והרגשות שלכם על מנת להיות מסוגלים להגיע למסקנות וידיעות, כאשר דווקא המצב של אי-ידיעה הנו מצב הידיעה האבסולוטי.

 

מדוע אני אומר לכם זאת עכשיו?  כי ברצוני שתשאלו עצמכם:

מה היא הנקודה אליה הנכם רוצים להגיע? 

מה הנכם מחפשים מהקשר אתנו?

 

ברגע שתדעו זאת, תהייה ידיעה זו המימוש שלכם.  זכרו זאת היטב כי מבלי ידיעה זו לא תממשו דבר.  ועם ידיעה זו גם לא תחושו דבר, אלא תכירו בתוצאה "כשלכם", ו"כָשינוי" שלכם.

 

אין שום משמעות להיסטוריה, אין שום משמעות לעתיד.  אין גם שום משמעות לעבר הפרטי שלכם.  אין שום משמעות למחשבותיכם, לתרגולת שהנכם עושים.  המשמעות היחידה הקיימת הנה הכוונה, הרצון אותו עליכם להחליט ולבחור כיעד.  וכל זאת למה?

 

כי נקודת האפס הנה נקודת החיבור בין האתמול למחר.  ונקודה זו הנה נקודת ההווה שלכם.  הווה כמו הוויה, כמו "יוד הי וו הי" אשר מכיל בחובו את כל התופעות כולם. 

 

אם תצליחו להתעמק בדברי אלה, תגלו אורח חיים שונה לגמרי, מחשבות שונות.  כאשר התרגולת היחידה אותה עליכם ללמד עצמכם בכוח רב הנה פנייה בכל רגע ורגע נתון לבורא עולם כשותף הבלעדי שלכם.

 

מצב רוחכם חייב להיות תחת בקרה מתמדת שלכם וזיכרון "אותו".  ואל לכם לנתק כלל וכלל את אשר עובר עליכם ביקום הפיזי "ממנו" על כל צעד ושעל של מעשיכם, היות וכל הקיום שלכם הנו "הוא".  וכאשר הנכם מתעלמים ממנו, הנכם יוצרים פירוד בתוככם ומחלקים עצמכם לאותו מספר ישויות אשר נמצאות סביבכם.

 

ילדים יקרים התחלה חדשה זו, היא האפשרות שלכם.  גם מבלי להרגיש צורך או חיבור חזק אלינו עליכם להטמיע בכל מעשה ממעשיכם את בורא עולם.  וָלא, תפיסתכם את החיים הנה כתפיסת כל בהמה.  וגם לא יצרתם התפתחות ושינוי בתוככם המאפשר לכם עליית מדרגה.

 

נקודת החוזק של היקום הפיזי עליכם מתחלקת לשלשה ערוצים, אשר אחד מהם הנו המין.  ואותו נושא של מין הפך להיות משמעות חייכם וסביבו בניתם תילי תילים של התנהלויות, התנהגויות, ויצרתם היררכיה של חשיבות אשר בינה לבין המציאות האלוהית שבתוככם אין דבר.

 

הנושא השני עליו נתתם דעתכם הנו נושא האוכל, כאשר במקום לתת לחיוּת שלו למלא אתכם, הפכתם אותו למרכז קיומכם הפרטי.  הנושא השלישי המעסיק וממלא את זמנכם הנו כסף.  אומר אני זאת לכם בחג זה לרצונכם ולמען יוסרו כל ההפרעות המעיבות בדרככם בשנים הבאות.

 

ילדים יקרים, עליכם להגן על עצמכם, וליצור זאת הלוך ושוב בהיותכם מחוברים לתדרים של העמק השני.  ולחסום בתוככם כל זליגה אשר מגרשת את האלוהי שבכם לגלוּת מכוח דבקותכם ביקום הפיזי ובכל המנעמים שיש לו להציע לכם.

 

היום בשעה זו זהו זמן של הפרעות.  נמצאות כאן ישויות אשר יוצרות בלבול ואי הסכמה.  וכל זאת רק על מנת לפתוח לכם פתח, צוהר התבוננות בהבדל הקיים בדבקות "בו" בכל רגע ובכל נשימה, ולחלופין התנהלות ביקום הפיזי בניכור מלא ובחוסר חיבור לשורש הנשמה שלכם.

 

לכן חלק מתפקידכם להישאר בדבקות במחשבה ובכוונה.  להילחם בכל אוזלת יד, שעמום, עייפות וויתור.  ככול שבורא עולם אינו נראה בפניכם, אינו נתפס בחושים שלכם – הוא הנו מציאות בתוככם, והקושי הרב ביותר שלכם הנו השכחה, ההתעלמות.

 

במקום לדבר עליו עליכם לחוות ולהיות "איתו".  בהיותכם מתעלמים ממנו הנכם באי העמק הראשון ולא באי העמק השני.  למרות היותכם היום בעמק השני מצאנו לנכון לחדד נקודה זו בכדי שתבינו מה עליכם לשנות בעזרת העמק השני.

 

במגוון אינסוף האפשרויות הקיימות ביקום שלכם, עליכם לבחור באפשרות האחת והיחידה.  עליכם לעשות את המאמץ הנדרש ולהיות בדבקות "איתו".

 

בתחילת דברי נאמר לכם כי את אשר הנכם תופסים בחושיכם אלה אינם דווקא הדברים האמיתיים, אלא הדברים האמיתיים מגיעים ונתפסים בהיעדר ידיעה.  וברצוני להפנות אתכם היום לכל אשר נאמר כאן כאחת האמירות החשובות ביותר שהיו לכם אי פעם.

 

יתכן ושמתם לב כי בתחושת הלב החג הזה אינו מהדהד אצלכם ביראת השם אלא מסתובב סביב הכנות אשר אינן בהכרח קשורות ליקום המטאפיזי.  ולמרות זאת זוהי השנה הכי מקודמת שלכם. 

 

אל תיתפסו למראה עיניים ולמשמע אוזניים כי כל אשר נראה רע הנו טוב וכל אשר נראה טוב הנו רע, ובתמהיל הטוב והרע הנכם צומחים ועולים מדרגה.

 

ככול שהדברים נראים לכם מבולבלים, אין הם מבולבלים כלל וכלל.  ואם תעשו את דברינו כפי שציינו ותקראו תקשור זה שוב ושוב, תובנה גדולה מאד תהיה מנת חלקכם.