"ערב יום כיפור 2007"
יום שישי 21/09/07, ט' תשרי, ערב יום הכיפורים. חג שמח, ברוכים הבאים למקומי, שבו נא. יום של התבודדות הוא היום. אדם בתוך עצמו נמצא, אדם עם עצמו הוא בעצם עם אלוהיו.

"יום כיפור 2007"
יום שבת 22/09/07, י' תשרי, יום כיפור, שלום רב לכם, ברוכים הבאים למקומי שבו נא.

הנכם באים למקומי היות ועתה כל אחד יושב עם עצמו. אין אנו מבלים בחברותא ביום זה, רק בסיומו של היום נימצא כולנו בעמק. ברגע של חשבון הנפש כל אחד עם עצמו, כל אחד עם אלוהיו.

"ערב יום כיפור 2008"
יום רביעי 8/10/08, ט' תשרי, ערב יום כיפור, חג שמח, שנה טובה, ברוכים הבאים לעמק השני, שבו נא.
חג הכיפורים הוא חג של שקיפות, זוהי חוויית העוצמה האנרגטית היורדת. היות ובשקיפות אנו עוסקים, עוצמת האור רבה יותר, והאינסוף חודר מבעד לכל אחד ואחד מכם.

"יום הכיפורים 2008"
יום חמישי 9/10/08, י' תשרי, יום כיפור, חג שמח, ברוכים הבאים לעמק השני, שבו נא.

לחג יש "אמצע" אחד ושתי קצוות, שתי הקצוות מחוברות לאמצע, בתום החג "קצווה" אחת תהיה שלטת יותר מה"קצווה" השנייה וזו תהיה בחירתכם לשנה הזו.

"ערב יום כיפור"
יום ראשון 27/09/09, י' תשרי, ערב יום הכיפורים, חג שמח, ברוכים הבאים לעמק השני שבו נא. האם חשבתם פעם מה הוא יום כיפור ומדוע הנכם צמים ביום זה? מה המשמעות האמיתית הפנימית ביותר של החג ומה הוא הנושא של חשבון נפש? שאלו עצמכם שאלות אלה.


"יום הכיפורים 2009"
יום שני 28/09/09, י' תשרי, יום כיפור, שלום רב לכם, ברוכים הבאים לעמק השני, שבו נא.

אחת המשימות הבלתי מתוקשרות שעל כל אחד ואחד מכם למלא בחג הזה, וזאת בטרם תעברו לשלב הבא של חייכם, הנו שחרור הדברים הישנים. ולפני השחרור, זיהוי מה עדיין יש לעשות ובמה לטפל על מנת לשחרר.

"יום כיפור 2009, שעת הנעילה"
יום שני 28/09/09 יום כיפור אחר הצהריים, שלום רב לכם, בואו ושבו על קו האופק.
שעת נעילת החג קרבה ובאה ותוכלו מקו האופק להקרין את עצמכם על מקומי, וזאת למה? כי בתפיסה בה הנכם נמצאים עתה, קיימת התחלה וקיים גם סוף, וידיעה זו שאינה חדשה עבורכם דייה לגרום לכך שתציבו לעצמכם מטרות, וברגע שתבחינו כי מטרות מתממשות תוכלו להחליט כי אחת המטרות שלכם הנה קו ההמשכיות, דהיינו מודעות אשר אינה ניקטעת.

"שער יום כיפור"
יום שישי 17/09/2010, י' תשרי ערב יום כיפור, שבת שלום, ברוך בואכם ל"שער" יום הכיפורים. מדוע אני קורא ליום זה "שער"? היות וכמוהו כפתח כניסה ל"היכל הקודש", ובהיכל הקודש אין מילים, אין רגשות וגם אין מעשים.


"יום הכיפורים תשע''א"
יום שבת 18/09/2010, י' תשרי יום כיפור, חג שמח ברוכים הבאים לעמק שבו נא. היקום הפיזי מסביבכם הנו "שדה המשחקים" שלכם, ושחקנים על המגרש נמצאים במאת האחוזים שלהם, אחרת ילדים יקרים הנכם "חסרי גוף". ולשם מה הגעתם עד הלום?! האם בכדי לעמול עשורים מספר ולחזור לעפר? או שהייתה משימה כלשהי באמתחתכם ואותה היה עליכם לבצע? ואולי הנכם יודעים זאת אך קצרה ידכם מלבצע?

"ערב יום כיפור תשע''ב"
יום שישי 7/10/2011, י' תשרי תשע''ב, ערב יום כיפור. חג שמח, שבת שלום, ברוכים הבאים למקומי שבו נא.

התבוננו על קו האופק, ופגשו את עצמכם שם. מה אתם רואים?
מן הסתם תראו את דמותכם משתקפת שם.
אך דמות זו שלכם "סתומה בעיניכם", אינכם יודעים עליה כמעט דבר.